Systemet kræver, at der kun satses på felter der har 50 %
sandsynlighed for at give indskuddet dobbelt igen. Den kvikke vil sige, at der
på grund af tallet ”0” og måske også ”dobbelt-0” ikke er felter på en roulette,
der med 50 % sikkerhed giver indskuddet dobbelt igen, da et væddemål på for
eksempel farven sort kun giver pengene igen med en sandsynlighed, der hedder
37/18 = 48,6 % (18 sorte, 18 røde og et grønt felt). Indvendingen er
berettiget, men rykker ikke markant ved systemets oprigtighed. Lad os for
overskueligheds skyld dog antage, at kuglen ikke kan lande på ”0”. Vi har derfor
50 % chance for at doble vores indsats, hvis vi satser på farven sort.
Man skal nu afgøre, hvor mange penge, man gerne vil
tjene. Ja, for det kan man nemlig selv bestemme! Lad os sige, vi gerne vil
tjene hundrede kroner.
Dernæst skal det afgøres, hvor stor en indsats man ønsker
at sætte pr. væddemål. Des større indsats desto hurtigere når man de hundrede
kroner - men desto større bankbog skal man også have at starte på. Jeg
anbefaler, at man har 1.023 kroner på kontoen, hvis man ønsker at tjene hundrede.
Lad os sige, vi har 1.023 kroner på kontoen, og at vi har
fundet et internet-casino, vi stoler på. Første step er at satse én krone på farven
sort. Hvis væddemålet går godt, og kuglen lander på et sort tal, har vi tjent
den første krone og er nu kun 99 kroner fra vores mål (og kontoen skriver 1024
kroner).
Hvis væddemålet derimod går skidt, har vi nu mistet en
krone på vores konto, som nu skriver 1.022 kroner. For at vi kan tjene den
tabte krone hjem igen, og samtidigt bevæge os tættere på vores mål, skal vi i
andet væddemål sætte to kroner på farven sort. Hvis dette væddemål går godt, og
kuglen lader på sort, har vi nu 1.024 kroner på kontoen (vi har spillet for 3
kroner, så der er 1.020 kroner tilbage - men væddemålet går hjem og dobler
vores to kroner).
Hvis andet væddemål også går skidt, skal vi i tredje
væddemål satse fire kroner. Der står så 1.016 kroner tilbage på kontoen. Hvis
dette væddemål går godt, dobler de fire kroner, og der står 1.024 kroner på
kontoen.
I alle tilfælde hvor et antal tabte væddemål afsluttes
med et vindende væddemål, er der i alt tjent én krone.
Med 1023 kroner på kontoen har man råd til, at kuglen
lander på den ”forkerte farve” ni gange i træk, hvis blot man rammer den
”rigtige farve” i tiende forsøg. Indsatserne bliver da som følger: ”1 - 2 - 4 -
8 - 16 - 32 - 64 - 128 - 256 - 512”. I alt 1.023 kroner. Metoden bliver
naturligvis sikrere og sikrere, desto flere gange man har råd til at tabe i
træk. Man kan øge antallet af tålelige tab enten ved at mindske indsatsen eller
ved at øge startsaldoen på kontoen. Det skal dog nævnes, at de efterfølgende
forsøg naturligvis bliver dyrere og dyrere. De fem næste forsøg hedder: ”1.024
- 2.048 - 4.096 - 8.192 - 16.384", og koster i alt 31.744 kroner.
Alternativt kan man som nævnt starte ved 50 øre i stedet for en krone. Dette
gør dog samtidigt, at der er dobbelt så lang vej til målet på 100 kroner.
Som det nok fremgår, er metoden naturligvis ikke
skudsikker. Der eksisterer en, om end lille, sandsynlighed for, at kuglen
rammer et rødt tal halvtreds gange i træk.
Ingen kommentarer:
Send en kommentar